HABIDO ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ НӨХЦӨЛ

Сүүлд шинэчилсэн огноо: 2022 оны 10-р сарын 24-ний өдөр
НЭГ. ЕРӨНХИЙ НӨХЦӨЛ

1.1. “Оптимал Эн Макс” ХХК-ийн албан ёсны бүтээгдэхүүн “HabiDo” нь эерэг дадалтай болох хүсэлтэй, сэтгэл зүйн эрүүл мэнд болоод амьдралын хэв маягтаа анхаардаг хүн бүрд зориулсан үйлчилгээ бөгөөд сэтгэл зүйн тест бөглөж өөрийгөө таних, сэтгэл санааны байдлаа бүртгэн хянах, өөрт хэрэгтэй дадал бий болгох бүртгэл хөтлөх замаар эерэг дадал хэвшүүлэгч үйлчилгээ юм.

1.2. Үйлчилгээний нөхцөл нь Хэрэглэгчээс “HabiDo”-г ашиглан сэтгэл зүйн тест бөглөж өөрийгөө таних, сэтгэл санааны байдлаа бүртгэн хянах, өөрт хэрэгтэй дадал бий болгох, хэвшүүлэх, бүртгэл хөтлөх, HabiDo чатбот ашиглах, өдөр тутмын зөвлөмж авахтай холбогдон үүсэх харилцааг зохицуулна.

1.3. Энэхүү Үйлчилгээний нөхцөлд хэрэглэсэн дараах нэр томьёог дор дурдсан утгаар ойлгоно. Үүнд:

1.3.1. “Хэрэглэгч” гэж энэхүү Үйлчилгээний нөхцөлийг хүлээн зөвшөөрч, Хэрэглэгчээр бүртгүүлсэн 12 насанд хүрсэн хүүхэд (асран хамгаалагч, харгалзан дэмжигчийн зөвшөөрлийн үндсэн дээр), 18 насанд хүрсэн эрх зүйн бүрэн чадамжтай иргэнийг;

1.3.2. “Дадал” гэж ажлын бүтээмж, эрүүл мэнд, сэтгэл зүй, дасгал хөдөлгөөн, санхүү, гэр бүл, хувийн хөгжил бүлэгт хамаарах сонгон хэрэгжүүлэх боломжтой болон Хэрэглэгчээс “HabiDo”-д оруулсан бусад дадал зуршлыг;

1.3.3. “Чатбот” гэж Хэрэглэгчийн сэтгэл зүйн байдал, бодол мэдрэмж, тулгарч буй асуудлыг хуваалцах зорилго бүхий, сэтгэл зүйн мэдээллүүдийг өгөх автомат хариулагчийг;

1.3.4. “Сэтгэл зүйн тест” гэж бие хүн болоод сэтгэл зүйн онцлог, хувь хүний хөгжил, сэтгэл зүйн эрүүл мэндийг тодорхойлох зорилго бүхий, шинжлэх ухаанаар баталгаажсан сорилыг;

1.3.5. “Т-оноо” гэж Хэрэглэгчийн “HabiDo” дээр гүйцэтгэсэн гүйцэтгэлийг үндэслэн “HabiDo”-аас олгож буй урамшууллын оноог;

1.3.6. “Сэтгэл зүйн зөвлөмж” гэж Хэрэглэгчид хүргэж буй амьдралын чанарыг дээшлүүлэх, дадал хэвшүүлэхтэй холбоотой зөвлөгөө, мэдээллийг;

1.3.7. “Хувийн үзүүлэлт” гэж Хэрэглэгчийн хэвшүүлсэн болон бүртгэсэн дадал, түүнийг гүйцэтгэсэн үйлдэл, хугацаа, мэдээлэл, статистикийг харуулах хэсгийг;

1.4. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-д нэвтэрч, бүртгүүлэхээс өмнө Үйлчилгээний нөхцөл, Нууцлалын бодлоготой бүрэн танилцах үүрэгтэй. Хэрэглэгч Та Үйлчилгээний нөхцөл, Нууцлалын бодлоготой бүрэн танилцаж, эдгээр нөхцөл, бодлогод заасан нөхцөлүүдийг хүлээн зөвшөөрч, харгалзуулсан хэсгийг дарж баталгаажуулснаар таныг тус нөхцөл, бодлогыг зөвшөөрсөн гэж үзнэ.

1.5. Үйлчилгээний нөхцөлийн хэрэгжилтэд “HabiDo” болон хэрэглэгч нар хамтран хяналт тавина.

ХОЁР. ХЭРЭГЛЭГЧИЙГ БҮРТГЭХ

2.1. Хэрэглэгчээр бүртгүүлэхдээ “HabiDo”-ийн Нэвтрэх хэсэгт байрлах “Бүртгүүлэх” сонголтыг сонгож, өөрийн Хувийн мэдээлэл (овог, нэр, төрсөн огноо, хүйс, гар утасны дугаар, цахим шуудангийн хаяг)-ийг үнэн зөвөөр оруулан таныг танин баталгаажуулах цахим гарын үсэг буюу нууц үгийг оруулснаар хэрэглэгч болно.

2.2.

Хэрэглэгч 18 насанд хүрээгүй тохиолдолд түүний асран хамгаалагч, харгалзан дэмжигчээс “Үйлчилгээний нөхцөл”-тэй бүрэн танилцаж, “Би зөвшөөрч байна” гэсэн хэсгийг идэвхжүүлснээр Бидэнд 18 насанд хүрээгүй хэрэглэгчийн тус үйлчилгээг ашиглах цахим зөвшөөрлийг олгосон гэж үзнэ.

2.3. Хэрэглэгч нь 18 насанд хүрээгүй гэдгээ нуун дарагдуулсан, худал мэдээлэл оруулсантай холбоотой хариуцлага, хохирлыг Habido хүлээхгүй, Хэрэглэгч өөрөө хариуцна.

2.4. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-д нэвтрэх утасны дугаар, цахим шуудан болон нууц үгийг бусдад дамжуулахгүй байх, үүнтэй холбоотой учирч болох аливаа эрсдэлээс сэргийлэх үүрэгтэй. Энэхүү үүргээ биелүүлээгүй буюу хангалтгүй биелүүлсний улмаас өөрт болон бусдад учирсан аливаа хохирлыг хэрэглэгч өөрөө бүрэн хариуцна.

2.5. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-д өөрийн оруулсан, нийтэлсэн мэдээллийн үнэн зөв, бодит байдалд бүрэн хариуцлага хүлээнэ.

2.6. “HabiDo”-н хэвийн ажиллагаа, түүний аюулгүй байдал, мэдээллийн нууцлалыг “Оптимал Эн Макс” ХХК бүрэн хариуцна.

ГУРАВ. ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЕРӨНХИЙ НӨХЦӨЛ

3.1. Нэг хүн нэг бүртгэлтэй байна.

3.2. Хэрэглэгч нь дараах эрхийг эдэлж, үүргийг хүлээнэ. Үүнд:

3.2.1. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-аас түгээж буй мэдээлэлтэй танилцах, бусдад хуваалцах эрхтэй;

3.2.2. “HabiDo”-д өөрийн дадлын талаар мэдээллийг оруулах эрхтэй;

3.2.3. “HabiDo”-аас санал болгож буй тестийг бөглөж, үр дүнг хүлээн авах эрхтэй;

3.2.4. “HabiDo”-ийн чатботоор дамжуулан өөрийн асуултуудын хариултыг авах эрхтэй;

3.2.5. Хуурамч мэдээлэл оруулахгүй байх үүрэгтэй;

3.2.6. Өөрийн хувийн бүртгэлийн нууцлалыг хадгалах үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн бүртгэлийн нэр, нууц үгийг чанд хадгалж, өөрийн цахим аюулгүй байдлыг хангана;

3.2.7. Өөрийн сэтгэл зүйн тестийн үр дүнг бусдад дамжуулах, нийтэд мэдээлэхгүй байх үүрэгтэй. Хэрэглэгч өөрийн сэтгэл зүйн тестийн үр дүнг бусдад дамжуулсан, нийтэд мэдээлснээс үүссэн болон үүсэж болзошгүй хохирол, хор уршгийг өөрөө хариуцна;

3.2.8. Нууц үг алдагдсан, алдагдах эрсдэл үүссэн тохиолдолд өөрийн бүртгэгдсэн цахим хаягаар, эсвэл утасны дугаараар дамжуулан нууц үг шинэчлэх арга хэмжээг нэн даруй авах үүрэгтэй. Өөрийн бүртгэлээр нэвтэрсэн үедээ бусдын өмнөөс тест бөглөх, чатбот ажиллуулах, дадал бүртгэхийг хориглоно;

3.3. Дадал зуршлын үйлчилгээнд ажлын бүтээмж, эрүүл мэнд, сэтгэл зүй, дасгал хөдөлгөөн, санхүү, гэр бүл, хувийн хөгжил болон Таны оруулсан дурын дадал зуршилтай холбоотой дараах үйлчилгээ хамаарна. Үүнд:

3.3.1. Дадлыг нэрлэх, “HabiDo”-ээс санал болгосон дурын дүрс, өнгөөр чимэглэх;

3.3.2. Дадал эхлэх болон дуусах хугацааг тогтоох;

3.3.3. Дадлын зорилтыг тодорхойлох;

3.3.4. Дадал сануулах гормыг идэвхжүүлж дадал хийх хугацаа болох үед автомаар мэдэгдэл авах;

3.4. Сэтгэл зүйн тестийн үйлчилгээнд дараах үйлчилгээ хамаарна. Үүнд:

3.4.1. Бие хүний онцлогийг тодорхойлох тестийг гүйцэтгэж, үр дүнг тодорхойлох;

3.4.2. Сэтгэл зүйн онцлогийг тодорхойлох тестийг гүйцэтгэж, үр дүнг тодорхойлох;

3.4.3. Хувийн хөгжлийг тодорхойлох тестийг гүйцэтгэж, үр дүнг тодорхойлох;

3.4.4. Сэтгэл зүйн эрүүл мэндийн тестийг гүйцэтгэж, үр дүнг тодорхойлох;

3.5. “HabiDo”-ээс Хэрэглэгчийн эерэг дадал, сэтгэл зүйн эрүүл мэнд болоод амьдралын хэв маягт зориулсан өдөр тутмын, богино болон урт хэмжээний зөвлөмжийг тогтмол нийлэнэ.

3.6. “HabiDo”-ээс чатботоор дамжуулан Хэрэглэгчийн энэхүү үйлчилгээнд хамаарах асуултанд хариулж, хариулт өгнө.

ДӨРӨВ. ТӨЛБӨРИЙН НӨХЦӨЛ

4.1. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-ээс тогтоосон төлбөрт болон төлбөргүй үйлчилгээг авах эрхтэй.

 

4.2. Хэрэглэгч нь зохих төлбөрийг төлснөөр тухайн үйлчилгээг авна. Үйлчилгээний төлбөр нь дараах сонголттой байна. Үүнд:

ТӨЛБӨРИЙН СОНГОЛТ ТӨЛБӨРИЙН НӨХЦӨЛ
1 1 сарын эрх 6,900
2 3 сарын эрх 17,900
3 6 сарын 37,900

4.3. Хэрэглэгчийн төлөх төлбөр нь HabiDo-г ашиглах хугацаатай уялдан тогтоогдоно.

4.4. Хэрэглэгч нь төлбөртэй үйлчилгээний төлбөрийг Qpay болон “HabiDo” дээрх төлбөрийн үйлчилгээг ашиглан төлнө.

4.5. Хэрэглэгчийн төлбөр төлсөн үйлчилгээний хугацаа дуусах болон дуусахаас өмнө “HabiDo” дараах арга хэмжээг авна.Үүнд:

4.5.1. Хэрэглэгчийн төлбөр дуусахаас 3 (гурав) хоногийн өмнөөс “HabiDo” дээр төлбөр дуусах гэж байгаа тухай сануулга харуулна;

4.5.2. Төлбөр дуусах өдөр “HabiDo” руу нэвтрэх үед сануулга болон Хэрэглэгчийн бүртгэлтэй цахим шууданд мэдэгдэл хүргүүлнэ;

4.5.3. Хэрэглэгчийн төлбөрийн хугацаа дууссан үеэс “HabiDo” дээр хүлээлгийн 3 (гурав) хоногийн хугацаа үүсэх бөгөөд, хүлээлгийн хугацаа дууссан үеэс төлбөрт үйлчилгээг ашиглах боломжгүй болно;

4.6. Хэрэглэгчийн төлбөр төлсөн үйлчилгээний хугацаа дууссан, энэхүү Үйлчилгээний нөхцөлийн 4.5-д заасан арга хэмжээг “HabiDo”-аас авсан боловч Хэрэглэгч төлбөрт үйлчилгээг идэвхжүүлээгүй тохиолдолд “HabiDo”-ийн үйлчилгээ дараах горимд шилжихийг анхааруулж байна. Үүнд:

4.6.1. “HabiDo” үнэгүй хувилбар луу шилжинэ.

4.6.2. Олон дадал төлөвлөсөн байвал хамгийн эхэлж төлөвлөсөн 3 (гурав) дадал үлдээд бусад нь цоожлогдох буюу хэрэгжүүлэлтээ тэмдэглэх, түүхээ харах, мэдэгдэл хүлээн авах боломжгүй болно;

4.6.3. Дадлаа алгасах боломжгүй болно;

4.6.4. Дадлын түүх харах боломжгүй болно;

4.6.5. Сэтгэлзүйн тест хийх боломжгүй болно;

4.6.6. Мэдрэмжээ өдөрт нэг удаа л тэмдэглэх боломжтой болно;

4.7. Хэрэглэгч нь “HabiDo” дээр гүйцэтгэсэн гүйцэтгэлээрээ Т-оноо цуглуулна. Т-оноог дараах нөхцөлөөр тооцно.

ТАВ. ОЮУНЫ ӨМЧ

5.1. “HabiDo”-ийн нэр, лого, апп-ын үндсэн функц, схем, программчлал, удирдлага, хяналтын систем, дизайн, контент, чатботны мэдээлэл, тест, дадал төлөвшүүлэх товч мэдээллүүд нь “Оптимал Эн Макс” ХХК-ийн оюуны өмч бөгөөд зохиогчийн эрх, түүнтэй холбоотой онцгой эрхийг хуулиар хамгаална.

5.2. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-г ашиглах явцад олж мэдсэн нэр, лого, апп-ын үндсэн функц, схем, программчлал, удирдлага, хяналтын систем, дизайн, контент, чатботны мэдээлэл, тест, дадал төлөвшүүлэх товч мэдээллүүдийг ашиглан ижил төстэй апп-ыг хөгжүүлэх, зах зээлд нэвтрүүлэхийг хатуу хориглоно.

5.3. “Оптимал Эн Макс” ХХК-ийн оюуны өмчийн эрх зөрчсөн тохиолдолд Хэрэглэгчид Оюуны өмчийн тухай хууль, Зөрчлийн тухай хууль, Эрүүгийн хуульд заасан хариуцлагыг хүлээлгэнэ.

ЗУРГАА. ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ГОМДОЛ, МАРГААНЫГ ШИЙДВЭРЛЭХ

6.1. Хэрэглэгч нь “HabiDo”-н үйл ажиллагаанд холбогдуулж гомдол гаргах эрхтэй бөгөөд гомдлыг утсаар, эсхүл цахим хэлбэрээр, Habido-н санал хүсэлт хэсгээр дамжуулан гаргаж болно.

6.2. Хэрэглэгч нь гомдол гаргах хэлбэрээс хамааран дараах утасны дугаар, хаягт хандана. Үүнд:

6.2.1. Аман хэлбэрээр гаргах гомдлыг 99980838 дугаараар ажлын өдрүүдэд ажлын цагаар холбогдож тэмдэглүүлэх;

6.2.2. Цахим хэлбэрээр гаргах гомдлыг HabiDo-н Санал, хүсэлт цэсээр эсхүл Компанийн info@habido.mn цахим шуудангаар дамжуулан ирүүлэх;

6.3. “Habido”-ээс хэрэглэгчийн ирүүлсэн гомдлыг хянаж, үйл ажиллагааны сайжруулалт, өөрчлөлт, шинэчлэлтэд хийх шийдвэрийг гаргана. Хэрэглэгчийн гомдолд хэрэглэгч өөрийн бүртгэлийн мэдээлэл, гомдол гаргах үндэслэлийг тодорхой хэлэх/бичих ба дээрх мэдээлэл агуулагдаагүй бол гомдлыг хянаж, хариу өгөхөөс татгалзах эрхтэй.

6.4. “Habido” нь хэрэглэгчийн гомдлыг ажлын 14 хоногийн дотор судалж, зохих хариу гомдол гаргасан хэлбэрийн дагуу хэрэглэгчид мэдэгдэнэ. “HabiDo” нь таны асуудлыг судлаад өгсөн хариу болон авсан арга хэмжээнд Та сэтгэл хангалуун бус байгаа тохиолдолд та Монгол Улсын шүүхэд хандаж маргааныг шийдвэрлүүлэх боломжтой.

ДОЛОО. БУСАД

7.1. “Оптимал Эн Макс” ХХК нь Үйлчилгээний нөхцөлд өөрчлөлт оруулах эрхтэй бөгөөд өөрчлөлт оруулсан тохиолдолд тухай бүр “HabiDo” аппликейшн дахь “Тусламж” цэсний “Үйлчилгээний нөхцөл” хэсэгт нийтэд нээлттэй нийтлэх бөгөөд хэрэглэгч нь танилцах үүрэг хүлээнэ.

7.2. Үйлчилгээний нөхцөл, түүнд оруулсан нэмэлт өөрчлөлт нь нийтэлсэн үеэс эхлэн хүчин төгөлдөр үйлчилнэ.